Senki nem mondta hogy 40 felett más az élet

Megtalálom az utam

Megtalálom az utam

Félidő!

2018. július 17. - Virágh Krisztina

Döbbenetesen hangzik de már eltelt fél év! 2018 derekán járunk és én számot vetek. Hogyan is alakult az elmúlt 6 hónap. Na lássuk csak!

ncake-129.jpg

"2018 az én évem lesz!", így kezdődött januárban. Akkor ugye nem voltam valami jó passzban. Na azt magabiztosan merem állítani, hogy AZ már a múlté! Szerintem ilyen mozgalmas és tartalmas fél évem még nem volt eddigi kis életem során. Csupa új dolgot próbáltam ki vagy kezdtem el. Véradás, csokiműhely, cukrásziskola, új emberek és új élmények. Ezek azok a dolgok amiket újként üdvözöltem az életemben és persze itt vannak a régi jól bevált életem ismerős elemei is: a barátaim, a családom, a munka, a síelés és persze a Fishing on Orfű ( az örök szerelem :)).

 mid-year-review.jpg

Az év elején ami probléma volt az már mind a múlté:

"Túl sok" időm van mert kevesebb a munka (haszontalannak éreztem magam) - ezt az űrt gyorsan kitöltöttem, mert március óta az üres napokon a csokizóban vagyok, szombatonként pedig iskolapadba ültem.

Keresem az utam - szerintem sikerült fülöncsípnem az "utam"! Úgy néz ki, hogy cukrász leszek! Mások is arra biztatnak, hogy ez a nekem való irány.

A korom, vagyis az a fránya 40! - Na ezen is túl vagyok, már a 41-et is betöltöttem, kezdem egyre jobban megszokni önmagamat 40-esnek. Mondjuk kicsit még instabil vagyok, például ha fürdőruhát kell venni, na az teljes kiborulás!!!

Itt fáj ott fáj - sok pénzbe került, de már nem fáj.

A sminkelés is egyre jobban megy.

keepgoingsign1.jpg

Most ha hátra nézek elégedett lehetek magammal, meg is veregethetem a vállamat. Hogy jól van sokat tettél azért, hogy itt legyél most ahol vagy. Le tudtam számolni az önsajnálattal és szívesen nézek előre. Már körvonalazódik a jövőkép is. Az biztos, hogy sok dolog van még, dolgozom magamon és élvezem a szeretteim támogatását! Köszi nektek, mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr3114118835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása