Senki nem mondta hogy 40 felett más az élet

Megtalálom az utam

Megtalálom az utam

Hála

2021. július 01. - Virágh Krisztina

Mindenek előtt egy Nagy köszönöm amit mondanom kell!

unnamed.jpg

KÖSZÖNÖM!!!

Köszönöm a családomnak, a barátaimnak és a (már mondhatom ezt is) törzsvásárlóimnak! Igen, bizony, mert már vannak rendszeres vevőim is. Mindenki támogatására szükség volt az elmúlt fél évben ahhoz, hogy ez a kis induló pékműhely sikeresen vegye az első akadályokat.

Még javában mindennek az elején tartottunk, amikor is éppen rossz passzban voltam és panaszkodtam Rékának. Ez se jó, meg az se, így vagyok sz.rul, meg úgy nem oké. Erre Ő finoman felhívta rá a figyelmemet, hogy annyi minden viszont rendben van körülöttem amit jobban kellene értékelni. Elfelejtettünk hálásak lenni azért ami VAN. Értékelni kellene jobban azt ami megadatott és mennyire rossz lenne nélküle. Üljek le egy kicsit, gondoljam végig és akár hangosan mondjam ki, hogy miért is lehetek hálás.

Hát, mit ne mondjak telibe talált! Valóban, ha megállunk egy kicsit, ebben a baromi rohanásban és körül nézünk egy kicsit, akkor észre vesszük a jót! Azt a jót ami ott van velünk nap mint nap, de sajnos természetesnek vesszük. Amikor kimondod hangosan, hogy hálás vagyok a .... férjemért, a gyerekeimért, a támogatásukért, a barátaimért, a gondoskodásukért, a bizalmukért, az anyagi helyzetemért, a lakhatási körülményeimért, a megvalósítható álmaimért stb., vagy csak egy aznapi mosolyért. Ha ezt végig gondolom és kimondom, szinte azonnal jobban érzem magam a bőrömben.

Én ezt a hála érzés gyakorlását rendszeresítettem a tudatomban. Persze vannak krízis helyzetek, amikor borul a papírforma és kontrollálatlanul elfog a pánik és kétségbeesés. Például amikor egy gyönyörű júniusi csütörtökön az előző nap megvásárolt és a műhelybe kínok-kínjával beszenvedett vadonat új hűtőmről kiderül déli 12-kor, hogy az egy fagyasztó, na akkor minden józan gondolkodásom cserben hagy. Ott álltam közel 100 db kenyér dagasztása közben, amelyeket délután 6 körül hűtőbe kell tennem egy fagyasztóval, amit az árukiadóban rosszul adtak ki. De persze a vége happy end lett, csak kb. 8 évet öregedtem azon a délutánon.

Nagyon hálás vagyok minden barátomnak, ismerősömnek és persze leginkább a férjemnek, hogy segítettek létrehozni az én kis birodalmamat amely nagyon sok munkát, de egyben örömöt is nyújt nekem. Minden egyes vevőmnek óriási hálával tartozom, mert rendelnek és jönnek a kenyerekért, ami engem tovább hajt és ösztönöz arra, hogy még jobb legyek, a kenyereim pedig mindig finomak vagy még finomabbak legyenek.

thanks-1804597_1280.jpg

Az élethez kell...némi Kenyér!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr216610412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása